Julia Täck

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Julia - 24 oktober 2015 18:58

Hej,
Idag var jag en riktigt duktig tjej som gjorde högskoleprovet. Jag har nyss rättat det och jag blev lite besviken för fick inte så många rätt. Men jag har aldrig gjort detta förut och dessutom tränade jag aldrig till det, jag gjorde till exempel inte de gamla testerna. Men nu till nästa gång ska jag träna för nu vet jag hur allt fungerar under provet och så.
Nu ligger jag i min mysiga säng under mitt täcke. Har tänt massa mysiga ljus, bland annat mitt pumpa ljus och mina andra halloween ljus. Tycker det är så mysigt. Jag lyssnar även på mina favorit halloween låtar, haha.
Imorgon blir det Liseberg med familjen, det ska bli kul! Hoppas bara det inte är för mycket folk, då är det alltid så långa köer till allt!
Jag har höstlov nästa vecka, då ska jag åka till min älskling, vara där nästan hela veckan! Ser fram emot det, men kommer tyvärr behöva plugga mycket.
På tal om plugg och så.. Jag har beslutat mig för att bara blogga två gånger i veckan för jag har så ont om tid och ibland vet inte jag vad jag ska skriva om. Därför tänkte jag bara skriva ett blogginlägg på måndagar och fredagar, början och slutet på veckorna. Då tror jag att jag kommer ha mycket att skriva om o.s.v
Vad tycker ni om det?

Presentation


Tjena mittbena!
Jag heter Julia och är 17 år. Min blogg kommer att handla om mig och lite allt möjligt. Hoppas ni kommer tycka om mig och min blogg. kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards