Julia Täck

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Julia - 18 oktober 2015 16:02

Hej, 

Jag har precis startat denna blogg. Jag har haft många tidigare men jag har alltid tagit bort de efter ett tag för jag inte har bloggat så mycket. Men nu kör vi igång igen! 

Idag har jag pluggat massor, som vanligt. Vi som känner mig vet om att jag är en galen plugghäst. Det känns ibland som att jag är den enda på hela skolan som faktiskt pluggar och tar skolan seriöst. Det är säkert inte så, hoppas jag iallafall. 

Jag har halloween pyntat hela mitt rum med massa halloween ljus. Som sagt var så älskar jag hösten och halloween. Enligt mig är det den mysigaste årstiden ever! Många av er gillar nog inte hösten, ni tycker säkert den är kall och regning men jag tycker det gör årstiden mysig. Man kan liksom sitta inne när det regnar och tända lite ljus, krypa ner i en varm tjock kofta eller starta en brasa. Och bara mysa. 

Jag har så mycket att göra dessa veckor fram till efter höstlovet, men så får det vara:). Jag hoppas ni har haft en underbar helg för det har jag haft. Jag har varit med min kille hos hans föräldrar hela helgen, det har varit jätte trevligt. Kommer inte få träffa honom igen förrän nästa tisdag :(. Men veckan kommer nog gå fort så.. 

 

Presentation


Tjena mittbena!
Jag heter Julia och är 17 år. Min blogg kommer att handla om mig och lite allt möjligt. Hoppas ni kommer tycka om mig och min blogg. kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards